Haj på daj du!

Tjena tjena!! Efter många om och men så startar jag nu en blogg. Den kommer att vara ganska oseriös men ändå värd att följa... Jag hoppas jag kan bjuda er på ett gott skratt eller tips o trix om nöjen festligheter eller inom träning! Något ni vill veta så är det bara o fråga!

Imorgon ska jag till Sälen!!!!!!!!! Fy fan vad härligt det ska bli att få ställa sig på BRÄDAN igen.. Har laddat med att köpa goggles från Oakley och en hoodie från Analog! Har hört att man inte behöver vara bra på att åka, man ska tydligen se snygg och proffsig ut på afterski'n, det är då man får brudarna enligt säker källa haha !


Kommentarer
Postat av: macki

wwoohoh nu ska ja kolla vafan min lillle muskelknutte har för sig

kolla gärna min määh!

puss

2011-01-28 @ 02:47:39
URL: http://marisolegana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amen hallååå uppdatera dåårååååå, du måste vara en aktiv bloggare :)

Dagens outfit, berätta vad som händer i ditt liv, massa bilder osv osv blir ett heltids jobb ;)

2011-01-28 @ 11:17:54
Postat av: Lina Edkvist

Snygg brud på kortet!

2011-01-31 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0